söndag 29 maj 2011

Morsdag!

Egentligen började firandet igår. Det blev grillat och ett glas rött när jag kom hem från redovisningar hela dagen på MIUN. Men nu är rapporten(/uppsatsen inlämnad och det återstår att se hur det går...
Idag blev det paket; En ny mixer från Braun med hacker och visp. TACK!!! Min gamla mixer har bara en hastighet och är lite klen, men nu åker det till Svartlamon i Trondhiem.
Sedan blev det CIRKUS!!!! Det var ÄS och jag, 4 år sedan han var där sist och 3 för mig. Tog ett kort innan vi gick in och de blev det enda för vem har tid att ta kort när det är så otroligt bra?!?!?!!? JA för er som inte är från bygden så är det naturligtvis Cirkus Kul & Bus jag skriver om!!!! Både ÄS och jag torkade tårarna under första akten, jublade och klappade händer så det är fara för blåsor i handflatorna. Andra akten var nycirkus, dvs teater och cirkus i ett. De var de äldre ungdomarna/ledarna som framförde den. JA det finns inte ord för hur bra det var!!!!! Det var ett trapetsnummer som var så otroligt vackert att tårarna bara forsade. Skulle lätt ha kunnat se hela föreställningen en gång till på direkten.
Så var gör det att det regnar hela Morsdag?!?!?!

3 kommentarer:

Brunakullan sa...

Jag fick en bukett blommor av dottern och killen och rosor av äldste sonen. Annars var det ju lillemans dag idag. Regn på morgon men sen blev det sol men blåsigt gick att sitta ute och fira konfrimande som tur var.

ansepanse sa...

nej då gör det ju ingenting om det regnar när man har ett så trevligt tält att krypa in i
kram

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Gav du något fint eller fick du något bra på mors da´ :) Dags att ge sig av till jobbet alldeles strax, ha en bra dag!