söndag 22 maj 2011

Dag 19

En låt från min favoritplatta!!!!!!



5 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Morn! Va!!!! Cykla för att ha en bra söndag?? Nu skojar du väl??Sktytmåns:D Jag såg det inte gick att komma in till Claudia men du kan gå in från min blogg på mina bloggvänner.Den låten gillade jag!!!Ha en fin dag! ♥kram!

MICKAN sa...

Ja, det finns folk som är vegetarianer eller veganer som vägrar ge sina hundar kött. Det spelar ingen roll hur mycket man än säger till dessa människor. Riktigt knäppa vill jag lova. Förssta frågan man ställer är ju om det finns veterinärutlåtande om att hunden inte ska äta kött. Sen berättar man vad hunden mår bäst av. Ha det gott!

Roffe sa...

Idag lyser solen från blå himmel.Den musiken gilla jag med,många skivor med dom.kram

Anonym sa...

Tack för den! Gillar Dire Straits skarpt! Kram

Anonym sa...

Jomen den går ju att lyssna på ;-)

För mååånga år sen var jag och lyssnade på Dire Straits på Gröna Lund :-)