lördag 21 maj 2011

Hoppar till dag 18


Har inte fantasi nog till att fixa dag 16 – en låt som du brukade älska men nu hatar. Tror inte jag har en sånn..... Jag är en trogen typ! De jag älskar de älskar jag!!!
Sen blir det lika illa med dag 17 – en låt som du ofta hör på radio. Jag hör ju aldrig på radio..... Jo när jag är i Uggen, för där är alltid radion på och då hör jag väl den låt de håller på att tjata ut just då.....
Men nu ska jag skärpa till mig och göra utmaningen för dag 18 – en låt som du önskar att du fick höra på radio:

Men de finns så många fler..... Så mycket underbar musik som aldrig spelas i radio.... Norrmännen är bättre på de än oss, iaf de kanaler vi kan få in i Uggen.

3 kommentarer:

Bettan sa...

Goder Morgon på sig !!! Ha en bra Lördag =)

diana sa...

Jag lyssnar på radio när jag viker tvätt eller lagar mat. Om inte någon av ungarna har på musik vill säga. Kan man hata en låt som man tidigare gillat? Kanske. Kan inte heller komma på någon på rak arm. Ha en fin kväll.

MICKAN sa...

Nääääe, jag har nog ingen sån låt inom mig som jag inte längre tycker om. Är nog mer sån att jag tycker om de låtar jag verkligen tycker om att lyssna på. JAg gillar denna sort musik iallafall :)