måndag 16 maj 2011

Håhåjaja....

Jag är då hungrig att jag snart svälter ihjäl.... Men det dröjer innan det blir nått gjort åt den saken. Imåra är det 17 maj och de tänkte vi fira idag. Älsklingen åker nämligen och jobbar igen imåra.
Idag har jag sprungit som en skållad råtta hela dan,  iaf så känns det så. Man ska inte ta allt så bokstavligt! Jag har cyklat, åkt buss och bil, suttit på golvet och byggt med kapplastavar och kört bil, sjungit falskast på musiken. Men ändå så känns det i hela kroppen.... Kan ha med mig faktiska ålder av 59 år.

7 kommentarer:

Bettan sa...

Det va väl ingen ålder =))

diana sa...

Oj 59. Jag trodde du var runt 40.

Otaliga projekt sa...

Fira 17e maj? Finns det norskpåbrå eller är det bara för att det finns något att fira? Bra isf, man borde fira mer!
Ang bytet, jag har ju följt bloggvärlden i nåt år eller två innan jag kom i gång själv, bytena mm var ju en liten anledning till bloggandet. Jättespännande!

Roffe sa...

Nu är jag hem kommen,allting gått bra.ha en skön kväll.kram

Eva sa...

Nähä ! in´t e du 59:D
Får Gratta på blöloppsdagen i förskott både dej å gubben,kram kram!
Ja uppifrånochner e bäst,men nu är det nerifrån o upp,ska kolla om jag kan sticka ärmarna på strumpst runt....

Anonym sa...

Åh! Det är syttene maj imorgon? Hur kan det vara det allaredan, det var ju nyss jul?
;-)
Stackars lilla rödhaken...

Brunakullan sa...

Det är inte lätt med dom faktiska åldrarna. Nu vet inte jag vad min faktiska ålder är...men ibland undrar jag eftersom jag får "svettattacker" ;)
Ha en bra 17:e Maj!!