onsdag 11 maj 2011

Noll koll

Måste bara göra en liten Noll Kollare, det var så länge sen sist...

Igår var det andra tisdagen i maj! Så de så!

Ni får säga vad ni vill men har man aldrig varit till fjälls på vårvintern så förstår man inte hur underbart det är!!!!!

Mera fjäll!!!! "Hemma" i Ramundberget har det varit Afterski 1000,  i år som alla år... 1000 för att den hålls på 1000 möh! Den ni!!!

En som varit på mycket högre höjder och ville ännu mera, har landat i Östersund.... Men han kommer nog igen!

Jamen herregud!!!! Vad sitter det i????? De är ju dom som ska använda, och betala skiten!!!!! LYssna politiker, för en gångs skull!!!!

Idag blir det tredje dagen jag inte har vantar när jag cyklar till jobbet. Men nog är jag lite wild and crasy för i Östersund är det fortfarande vinter!

Ha en bra onsdag!


6 kommentarer:

Skruttmärtha sa...

Trodde det var torsdag när jag vakna håller med dej dagarna denna vecka har segat sej fram. Köpte ett garn med silvertråd och lite olika gråa nyanser som jag ska knutvirka med, har testat med flera virknålar men det blir inte bra.
Kram och ha en bra dag

Yvonne :-) sa...

Morning!Har du 7 veckor kvar till semestern?? Då får vi hoppas att det blir bra väder då mè.!!!Ha en bra dag! Morgonkram!

Selma sa...

Vårvinter är det bästaste av årstider.

ansepanse sa...

här är det som sagt var redan sommar, otroligt egentligen men jag hoppas att vi ska få lite regn för det är SÅ torrt här
kramar

MICKAN sa...

Det är en härlig tid just nu ... utan tvekan :)

diana sa...

Jag är hemskt avundsjuk. Vinter...ahhh. Här är det äckel-tryckande-skitvarmt. Jag lider.